zondag 23 augustus 2015

Alles wat ik van jou weet (ouderverstoting)




Alles wat ik van jou weet heb ik niet van jou
ik heb zoveel vragen..
ik wil zo graag weten wie jij bent.
De momenten samen met jou zijn aan 't vervagen
ik heb jou dan ook maar eventjes gekend.

Kijkend in de spiegel vraag ik mij af
of jij nog wel eens aan mij hebt gedacht
heb ik mijn kleur ogen soms van jou?
mama heeft bruine die van mij zijn blauw.

Ik heb alleen nog maar een foto
niet in kleur maar in zwart wit
Het is ook de kleur van de verhalen
Ik wil van jou weten hoe het zit.

Alles wat ik weet heb ik niet van jou
ik heb zoveel vragen..
ben jij  dan niet nieuwsgierig naar mij?
jij de helft van mij ik de helft van jou
dat zet je toch niet zomaar even op zij!

Was wegblijven echt jou eigen keus ?
zijn de verhalen dan waar
maar als elk verhaal twee kanten heeft
hoop ik dat jij mij ook jouw versie geeft.

Alles wat ik van jou weet.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten